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Times of the Signs

Communication and Information: A Visual Analysis of New Urban Spaces
Artikelnr.: 116738
Autor/Hrsg. Sadin, Eric
Artikeltyp Titel
Autor(en) Sadin, Eric
Erscheinungsjahr 2007
Seiten 416 Seiten, 2000 farb. Abb.
Format Kt 24,5 x 26,5 cm
Sprache englisch
Produktart Bücher
Verlag Birkhäuser Verlag
AktVKPreisNettoManuell 9,35
AktVKPreisNettoUSDManuell 10,5
ISBN/ISSN 9783764383671
ISBN_MitManuell 978-3-7643-8367-1
AktuellSubspreisManuell Nein
HasMarktschreierInfoManuell Ja
MarketinghinweisManuell Preiswert
inkl. DVD, Text engl. Nur noch Restexemplare vorrätig
This highly visual investigation shows the complex nature and enormous impact of recent developments in our informationsociety: a transformation produced by the irresistible combined expansion of digital technology and telecommunication networks. The urban space is a privileged laboratory for observing and experiencing the density of signs and their multiple frameworks: Signage, Giant Screens, Signboards, Flags, Poster Displays, Architecture and Advertisement, Surveillance Technologies, Tracking Devices tec.

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Genthiner Str. 13
10785 Berlin.
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