; ;
 
0,00 €
Sie haben keine Artikel im Korb.

Graphic Classics

Artikelnr.: 216647
Autor/Hrsg. Phaidon Editors
Artikeltyp Titel
Autor(en) Phaidon Editors
Erscheinungsjahr 2024
Seiten 528 Seiten, mit 714 Abb.
Format GEB 23 x 31 cm
Sprache englisch
Produktart Bücher
Verlag Phaidon Verlag
AktVKPreisNettoManuell 74,72
AktVKPreisNettoUSDManuell 83,6
ISBN/ISSN 9781838668426
ISBN_MitManuell 978-1-83866-842-6
AktuellSubspreisManuell Nein
HasMarktschreierInfoManuell Nein
Discover 500 of the world s greatest graphic designs in one big, bold, and brilliant volume

This deep dive into graphic design history presents the work of more than 400 designers across 33 countries and 5 continents, with work dating back to the 14th century.

Reimagined from the Phaidon best-seller Graphic: 500 Designs that Matter, the book s dizzying array of designs range from the Gutenberg Bible to Joy Division album art, with work by both anonymous creators and industry icons such as Aleksandr Rodchenko, Paul Rand, Paula Scher, Ahn Sang-soo, and Julia Born.
 
79,95 €
inkl. MwSt. und Versand nach Deutschland* ab € 50 Warenwert. 
Lieferzeit: 2-4 Tage *
Beliebte Begriffe